Wszystkie produkty oferowane w sklepie hepin.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Klient ma prawo zwrotu towaru bez
podania przyczyn w ciągu 14 dni od otzrymania produktu w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad
wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość
(zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych
praw konsumentów) , składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy,
gdy nie będzie nosił śladów użytkowania, gdy będzie odesłany w
oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
Gremi
ul. Stodolna 86
21-400 Łuków
na koszt kupującego.
Do przesyłki należy dołączyć dane Kupującego wraz z numerem konta bankowego.
W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w
ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej
wraz z formularzem zwrotu lub pisemnym odstąpieniem od umowy.
W przypadku reklamacji klient jest zobowiązany do przesłania reklamowanego towaru na koszt własny wraz z pisemnym oświadczeniem zawierającym: dane reklamującego – imię, nazwisko, dokładny adres, datę nabycia towaru, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego.
Odpowiedzialność za towar oraz prawo odstąpienia od umowy nie
obowiązują, gdy produkt nosi uszkodzenia mechaniczne. Prosimy zatem o
sprawdzenie przesyłki przy jej odbieraniu, czy opakowanie nie uległo
uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki wydaje
się uszkodzone należy nie przyjmować przesyłki i w obecności listonosza /
kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak
najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia problemu. Sprawdzenie
przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia
ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w
transporcie czy niezgodności towaru z zamawianym.
Jeśli reklamacja okaże się bezzasadna, wszelkie koszty transportu pokrywa kupujący.
Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy kupujący o
tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był
wiedzieć.